Far o Flänger

hela tin...18:10 bär det iväg te gävle för första skolveckan i år...inget jag ser fram emot, men jag är iallafall piggare i förkylningen så det är ju bra. Men god damn vilken ryggvärk jag har idag ska ni veta...byt med mig nån? :(

Gårdagen gick bra, jag fick en efterlängtad handdammsugare så jag slipper släpa fram dammsugarn varje dag till att dammsuga nedanför fågelburen. weee.
Och dessutom fick jag en ny stor dammsugare oxå! Har ju gått och klagat på min hela året så de tyckte väl att det va dax att jag fick en ny så jag slapp klaga haha, förutom det fick jag pengar, 4st banana-split-skålar och en fin ödla att hänga på väggen. Riktigt nöjd. Tack!
Senare på kvällen kom Martin och hjälpte mig att äta lite tårta innan han drog ut på byn o körde.
Vid tre inatt fick man ett antal sms om att jag tydligen skulle ha kafferep här hemma...haha nää

På fredag drar jag direkt till el stockholmo igen efter gävle....jädra rännande på mig =)

Ha det så bra utan mig i lilla ljusdal nu då! Jag kommer nog längta hem som fan...
#1 - - Unnamed:

O vad ska du göra i sthlm då? ;)