Fjollträsk o Kalas

Dags att uppdatera kanske?


Helgen spenderades ju i fjollträsk med Elin, Martin o Puttinen.

Lördag: Drack lite alkohol och begav oss till medusa som btw va världens mysigaste rockställe. Fick sen reda på att jag visst varit där när jag va liten med mamma för då va det ett fik. sammanträffande?

Söndag: Putte dissade oss på förmiddan den jäkeln ;P Sen blev det sightseeing i stan och bio, the dark knight och god damn va bra den va! Bäst va scenen när jokern skulle trolla bort pennan, hehe. Efter det fick jag mig en privat guidad tur i stockholm, det va väldigt trevlans må ja ju säga :)

Måndag: Sov alldeles för länge, men pallra oss tillslut ner till stan och skansen. Väldigt stolt eftersom jag och Martin lyckades ta oss dit alldeles själva! Drog in på en Delsbogård som delvis va från ljusdal och besökte en fäbodvall och fick världens hemlängtan...Som man säger: borta bra men hemma bäst, va skönt att komma hem igen.

Det var det.


Igår vräkte jag ut ett helt glas med vatten över telefonen...mycket onödigt. Fick ligga på tork och efter alla om och men och örs med pin-koder så funkar telefon och kort igen =)

Igårmorse var ju lagomt rolig..vaknade och kunde knappt andas av allt jäkla snor i näsan...va helt borta och låg mest och frös...inte kul...Emelie kom hit och hjälpte mig ordna upp allt till idag, vi bakade tårta, städade, tvättade och grejade på. Tur att hon kom hit, hade aldrig orkat gjort allt själv.

Imorse var det inte speciellt bättre...bröstet värkte av allt slem och det kändes som att jag skulle hosta upp lungorna. Hade lyckats somna en stund mellan 4:30 och 5:30 samt en stund på förmiddan, så man är ju lagomt pigg att ha kalas idag. Men har varit på apoteket och inhandlat alvedon o hostmedicin nu så det ska nog gå bra =)

Får hoppas bara att jag lyckas kurera mig till måndag och skolan....fy...inget jag kan påstå att jag längtat till iallafall...


På tisdag blir man gammal, hela 23 år! Gissa hur man ska fira det? Sitta o ha fysik o kemi med en massa kärringar....bläää. Hade gärna gjort nå roligare.