inte just nå impuls?

Satt hemma och tog det allmänt lugnt igårkväll. Fick ja sms av Puttinen vid elvatiden "Ska du med ut och åka en sväng?" Javisst tänkte jag och trodde det skulle bli en halvtimme-timme på byn och gick ut.
Det slutade med förvirrande skogsvägar utanför Forsa och sökandet av masten, och sen pizza på Statiol i Hudik..Johan va btw helt sjuk och trakasserade mig med sin tofs samtidigt som han hade på sig min jacka upp och ner och bakochfram! ...kom hem vid tre inatt ! haha
Sätter man sig i en bil med Putte så vet man aldrig vad som kan hända =D

Idag har ja inte gjort ett skit...har fan inte ens fått på mig några kläder än... döm mig inte, jag är ledig!
Anywhoo så ringer Putte o Martin "Vi ska åka till Stockholm!" Hahaa näää vadå? Nu? 
"jamen vi sa ju det när vi åkte te umeå att vi skulle ta en roadtrip dit, så nu åker vi dit ikväll!" Tror ni att man hade nå att säga till om eller? Haha nää. Hur det än slutade så ska vi åka imorrn mitt på dan och ta med oss Elin som handbagage och låna en bit av hennes lägenhet. Gå ut på kvällen, shoppa lite på söndag...sen beror det nog på Martin om vi åker hem då eller på måndag. Vadå infall?! Haha kul
#1 - - JOHAN:

DU BÖRJADE!