En kort paus

Idag har jag sorterat kläder som en galning. Fick äntligen tummen ur att göra det jag tänkt göra i över ett år nu. 8 kassar, en vinterjacka, ett par täckbyxor, tv-spel och filmer. Allt ska ut på tradera. Skönt att bli av med allt, sen är det ju bra om någon annan kan dra nytta av det istället för att det bara ska ligga här och ta plats. Ska lägga ut det lågt så jag blir av med det men man kan ju hoppas att få nån krona iaf att handla julklappar för :)

Nu väntar jag på att pommes fritsen ska bli färdiga så blir det lite fjärilskotlett och bea till. Mums!
Efter det blir det nog en tripp till prix för lite inhandling av morötter och dip...eller nä förresten vi tar ica istället, de har godare morötter!

Nä nu ska jag ta och röja undan på bordet och duka fram, blanda lite juice kanske?

Trevlig helg på er!