Ynklig

Imorse vid nio fick jag min första blund i ögonen sen jag vaknade igår. Anledningen till det var att det gick magsjuka i ämbarbo to-fre när jag jobbade och självklart skulle ju jag få det. Började må lite illa igårkväll men trodde jag inbillade mig, men imorse vid femtiden brakade helvetet löst. Inte för att jag tror att ni tycker det här är nå fräscht men jag tror jag sprang på toan 15ggr på 3 timmar imorse...kräktes så jag trodde jag skulle svimma. Fy.
Har gått ner 2kg av det här nu och är helt vimmelkantig. Ska dricka lite varmt te och ta en dusch så jag får upp värmen i kroppen, är ganska säker på att jag har feber.
Nä nu har jag klagat färdigt. Håll tummarna att jag blir frisk snabbt nu.
#1 - - Linda:

men usch!! såklart att du skulle bli smittad, satans magsjuka!:( Krya på dig!