I'M BATMAN!

Den här kvällen har varit betydligt bättre än hela gårdagen, (men det var iof inte mkt som krävdes för att överträffa den). Jag och Elin trotsade kylan och begav oss till Jarse kyrka för lite musik. Dock så var det inte värt hundralappen jag betalade...blev besviken på att det var för många okända låtar och att det inte blev en enda Engmanslåt, fastän de släppt ny skiva och allt! 
Det bästa var Eric Bazilian...herr Engman hade fått delad första plats om han hade öppnat munnen lite mer än 2 låtar. Vi fick tre låtar med den mer generösa herr Bazilian: All you zombies, Belive in You & One of us - underbart!

När vi kom hem igen blev det ostkrokar och The Dark Knight på hemmabiosystemet, grym film och grymt ljud! Har inte riktigt testat ljudet förrän nu eftersom man sällan kollar på dvd-skivor...men den här filmen tog jag mig tid att bränna ut och det var ett bra beslut.
Efter det blev det till att kolla på lite filmsnuttar på datorn, bla Linda som hoppar omkring och har sendrag i benet :)
Sen blev det några Big Bang Theory-avsnitt. Älska Sheldon.

Nu ska jag försöka sova och längta till morgondagen då jag ska fira in det nya året med den bästa ♥ Skulle inte kunna tänka mig en bättre början på året.

Hade tänkt försöka mig på en summering av året som gått med imorgon, får se om det hinns med.

Godnatt nu