Because I'm worth it!

Idag har jag inhandlat en resväska på Dollar av alla ställen. Har ingen aning hur kvalitén är på den, men jag är så trött på att vakna upp med sendrag och nackspärr så fort jag varit i Gävle eller Sthlm för att man gått och kånkat på min tunga jäkla bag. Nu slipper jag det för nu kan jag äntligen dra min packning lätt och smidigt utan självömkan morgonen efter.
Jag veet, den är inte världens vackraste, men den har ändå enligt mig sin charm :) ....dessutom så tror paranoida jag att det är mindre risk att någon stjäl min väska när den ser ut som den gör. Tänk er själv om ni skulle sno någons väska, då skulle ni väl hellre sikta in er på en svart väska som inte väcker uppmärksamhet istället för en blommig? Jag tänker för mycket...men är nöjd att jag äntligen har en egen väska iallafall.

Sen hittade jag äntligen dricksglas jag tyckte om.
Har velat haft nya ett tag nu men inte hittat några jag fastnat för.
De här kostade endast 10:-/st och var dessutom lila!
Kan det bli bättre? Nä, trodde inte det heller :)

Känner att jag unnat mig själv bra  och behövliga saker idag!
#1 - - Mamma:

Undrar om jag ska härma dig och köpa lika glas!?

#2 - - jonna-li:

svar på din kommentar: Aa, livet är fan inte lätt eh ! så jävla jobbigt just nu..