Full fart

05:55 imorse ringde alarmet, då var det dags för fröken Lindh att starta sin dag med början på jobbet. 
Efter jobbet åkte jag och hämtade upp Elin så åkte vi på kalas nr 1: Isabelle som fyllt sitt första år igår :)
Sen bar det av till moster och därifrån kom jag med ett par jeans och en t-shirt rikare. Sen fyllde jag upp skafferiet..eller mest frysen och kylskåpet från prix. Ursäkta - Coop.
Sen full fart mot Tallåsen där kalas nr 2 väntade: den här gången var det Lars tur som fyllde år i onsdags. Där blev det grillat och ännu mer tårta. Passade på att tvätta av bilen en snabbis med men såg att det var ett jädra fuskjobb jag gjorde... men den ser i alla fall bättre ut än innan och det är huvudsaken!

Nu har jag precis kommit hem och är trött som satan. Förstår inte hur jag ska kunna hålla mina blå öppna till läggdags. Känns näst intill omöjligt just nu faktiskt.
Får ta och vräka i mig chokladen som ligger och väntar på mig så kanske jag får en sockerkick och blir pigg - en sväng :P