Torön

Igår spelade Engmans Kapell på Torön och självklart finns det ingen annanstans att befinna sig då.
Innan var det förfest hos Linda där vi åt och hade väldigt trevligt. Fyra tjejer på en grill - till slut blev det mat och god blev den! :)
Det var mycket folk på Torön men sorgligt nog gick kvällen lite för fort, att de stänger ett gjorde inte saken bättre men jag hade skitkul! Jag hade nog inte haft det roligare ens om jag varit onykter, så då är det bra :)
Filmade när de spelade världens bästa Hälsingevind, men när jag tänkte lägga upp den nu så ni fick se det vi såg, så fanns det inget ljud på filmen! Har ju sagt att jag behöver en ny kamera....sist jag filmade var det ljud...så det var riktigt synd...men men, bättre lycka nästa gång!  

Bästa kommentaren kom från en rund-om-fötterna-Linda på vägen till parkeringen efter hon har stått och studerat bron en stund: "Varför går alla runt med facklor på bron?" ......det var lyktor som hängde efter bron in till land.....
Vad skulle jag göra utan mina tjejer? :)

#1 - - Linda:

Hahaa.. vilken kväll!=)

#2 - - Johanna:

Haha, vilken skön kommentar av Linda!:D