cheez cruncherz

Idag blev det impuls utav bara den: En ny telefon och ett nytt abonnemang och därmed också ett nytt nummer.
Har skickat ut det nya numret till ett par stycken så har jag missat dig så ring till mig på det gamla numret så finns det nya på mobilsvaret inom kort :)

Nu ska jag och Linda kolla på desperata hemmafruar och knapra ostkrokar...fast egentligen hette dom cheez cruncherz.
#1 - - Emma:

åh, med nagerlack till :P

#2 - - Mamma:

mobilvaret?

Hoppas att den där telefonen håller nu då!

#3 - - Lars (charmtrollet):

Det heter faktist mobilsvaret, så deså

#4 - - Anders:

ÅÅÅÅÅH den DÄR menyn på bilden e så snygg!! den vill jag oxå ha!!!

#5 - - Anders:

VAFAN! du fuskar ju förresten! säkert linda som lurat i dig det!!!

#6 - - Jasmine:

Fiin mobil :)



Jo en fråga, Tjänar du pengar på din blogg?

Isf hur? Skulle gärna vilja tjäna pengar på min blogg, men jag vet inte hur man ska göra :P



Kram

#7 - - Stina:

Snygg nalle! :)

#8 - - Martiiinaah:

Vill tipsa dig om en gratissida som jag själv fick tips på och blev väldigt nöjd med. Den är mycket bättre än gratisklader.se och alla de andra, mycket lättare att få poäng... Man kan få presentkort på H&M, JC, Din Sko, Stadium mfl, registrera dig på http://www.freestreet.se/?r=5976

och du kan få ett presentkort redan denna vecka!

#9 - - Emms och towe:

Hejsan sötis!

Allt bra med dig? Hoppas du får en fin kväll!

Massor med kramar till dig! ;)