Framsteg

Idag har det hänt grejjer ska ni  veta! Lillfisen Hemi har äntligen vågat sitta på min hand idag! Yeeey!
Och inte bara för en sekund heller utan faktiskt ganska länge. Det var i samband med att jag hade henne i miniburen och hade duschat henne, hon ruggar så för en gång skull tyckte hon att det var skönt att bli duschad och fönad istället för att få panik. Eftersom hon var så lugn så fick hon sitta lite med min hand breve sig innan jag släppte henne och till slut vågade hon sätta sig på den! Hon som är fegast av alla! Duktig tös.
Annars har hon bara suttit på mig i två sekunder när hon varit panikslagen någon gång och inte insett att det är mig hon suttit på! XD

Dessutom så satt Enzo på min axel ända från badrummet in till sovrummet ikväll! Roligt roligt. 

Men jag måste ju tycka att det är synd att Gävleveckan kommer nu så man inte kan följa upp det här, antagligen blir det att börja om på ruta ett när jag kommer hem igen, men jag är glad ändå :)
#1 - - Emma:

Men vi kan strunta i att åka till Gävle :D Gärna för mig :) hehe

#2 - - moonzanna:

hej !

Släckte du alla lampor och elförbrukande prylar i lördags under " Earth Hour " ?

Kram Sanna

#3 - - Frida:

Men åh, jag önskar att mina undulat var lika villig att umgås :P Jag skulle bli överlycklig om han vågade sätta sig på min axel!