Min dag

Alla dagar känns mer eller mindre kaotiska just nu, tiden bara rinner förbi och jag hinner ingenting. Ska bli riktigt skönt att komma ifrån allt en stund på lördag för att fira Emilie och träffa tjejerna. Vet inte om jag orkar dricka eller följa med ut på krogen för jag känner mig halvt utbränd och är trött och irriterad för jämnan och vill helst bara sova. Men tror jag kommer få en liten energikick av att koppla av med vänner så det ser jag fram emot.

Hur har dagen varit då?
Det örde det ihop sig lite på jobbet men man är väl flexibel så det ordnade sig som tur var :)
Hade mitt livs första utvecklingssamtal idag och det gick superbra trots att jag inte var ett dugg förberedd då jag trodde det skulle vara imorn (ops). Sen blev det övertid för en hjärt- och lungräddningsutbildning. Det kändes väldigt skönt att få gå den då jag saknat det i lärarutbilningen.

Efter jobbet beställde vi kakel och tapeter till köket idag så det blir antagligen kakling nästa helg. Sen kommer de och fixar badrummet på måndag eller tisdag. Så då har vi förhoppningsvis en toalett nästa helg.
Jag städade ur det sista i lägenheten med så imorn ska jag lämna in nycklarna, känns sorgligt men otroligt skönt för nu kan all energi gå åt en och samma lägenhet framöver.
Efter det hämtade jag pärlan hos rekondarn och nu är den så fin så :) Drog iväg och knäppte lite bilder som kommer in senare då de ligger på andra datorn, sen kopplade jag in ljudet så nu äntligen får jag riktigt ljud när jag sitter och gnussar till och från jobb!

Ringde förresten Björkmans Möbler idag också eftersom vår säng inge levererades idag som det var sagt. Då var den en vecka försenad och kommer nästa torsdag istället....

Jaha och nu är klockan redan över tio! När hände det?? Jag måste ju duscha...

Imorgon blir det grillning och säkert fryser man arslet av sig med.... (optimisten..?) Får hoppas det blir en rejälan brasa som man kan värma sig på. Men blir kanske vinterjackan?

Nä godnatt nu