Om 4 dagar...

...då har jag bestämt att jag är frisk som en nötkärna för då går planet mot varmare breddgrader.

Är iallafall hemkommen från Farbror Doktorn nu. Erik hette han och var ingen farbror, men han var duktig och trevlig och mitt första besök hos Delsbo Hälsocentral var över förväntan. Sopar härmed fördomarna under mattan.

Det visade sig iallafall att jag hade bihåleinflammation så nu sitter jag här med två mediciner som ska tas morgon och kväll. Så banne mig om jag inte är frisk på lördag!
Att vara sjuk på torsdag när födelsedagen är kan jag leva med för man fyller år varje år, men att vara sjuk på lördag när vi åker till Turkiet får bara inte hända. För det tog mig 25 år att äntligen komma utanför nordens gränser så jag ska minsann vara pigg och alert då.

Tog medicinen för en stund sen och känner mig sämre nu, men antar att det blir bättre sen? Måste bara avgöra hur jag ska göra med jobbet imorgon. Har inte mkt ork, men det värsta är fortfarande ljudkänsligheten...svårt. Klättrar ju nästan på väggarna här hemma.

Lite bilder från hotellet och Alanya...åh vad jag längtar!