Torsdag

Räkningarna betalda, skafferiet påfyllt och bilen tankad. Fy, men nu behöver man iallafall inte bry sig om det på ett tag!

Imorn har jag öppningen och då jag inte vet hur vägen kommer vara så får jag åka tidigare än vanligt, inte kul att kliva upp mitt i natten (typ).. När jag slutat så får jag skynda mig till Delsbo och hoppa på bussen mot Hudik. Där ska jag vänta in Daniel och sen blir det kikande på vitvaror, soffa, golv, tapeter....ja, det mesta helt enkelt! Kul :)
På kvällen ville tjejerna hitta på något och det vore ju skitkul. Men om jag tänker tillbaka på hur jag brukar känna mig på kvällarna efter en öppning (och nu rännande i affärer med) så är jag tveksam om jag kommer orka. Men jag håller idén öppen utifall jag mot förmodan är pigg imornkväll :)

Mina tv-kanaler ligger i ett paket på coop som jag vägrar att hämta för jag vill inte ut i snön igen. Jag får försöka klara mig med 1,2,4 o 6 ett tag till helt enkelt. Fast å andra sidan så går det nog ingen nöd på mig då jag har säsong 1 och 2 av Big Bang Theory och alla säsonger av Seinfeld liggandes på den externa, plus ett tv-spel som vill bli spelat. Så som sagt: jag klarar mig nog :)

Nu blir det middag: korv med bröd. Yeah!