Anonym i Ljusdal?

Har ingen egentlig lust att blogga just nu, men i brist på annat...
Klöpp min aldrig i måndags eftersom jag råkade ut för en liten incident på centrumhusparkeringen 15 minuter innan. Nu är det bara att vänta på var försäkringsbolagen säger.
Ringde och bokade en ny klipptid idag och så säger frisörskan i luren "Hur gick det med bilen?" huh? Ännu ett bevis på hur svårt det är att vara anonym i lilla Ljusdal.

Igår la Ante på däcket så jag fick på nyfälgen, sen fick jag "glada" nyheter om vad det kostar att laga stagen som är dåliga + att bromsbeläggslampan lyser, att det är glappt i både elhissarna och vänster framlyse...jo just det, det var ju inte obalans i hjulen som var problemet med vibrationerna - det fattades centrumringar! Har pratat med bythjul ikväll ang deras 100% passningsgaranti och de skulle ringa upp imorgon. Det går inge bra för min bil just nu.

Det var även min och Daniels 1-årsdag igår ♥
Det firades inte med mer än en extra puss, vi spar firandet till helgen helt enkelt. Det ser jag fram emot.

Imorn är det Winnerbäck på Stenegården. Jag hoppas på uppehåll och kom precis på att jag borde sätta kameran på laddning.
#1 - - tant linda:

Klippning? Är det stora förändringar på g?

Lite slingor kanske? ^^



Såg dig framför mig i en mellanbrun-röd kaluffs strax nedanför axlarna i längd.

Men så är det alltid, lätt att vara kreativ för andra men när man ser sig själv i spegeln så suckar man bara :p



Hoppas det löser sig med bilen bara. Jäkla otur.