Underbart !

Idag tog vi oss tid och åkte en sväng på Jarsemarknan.
Underbart väder, underbar pojkvän och allmänt härligt :)

Vi gjorde en hel del fynd så jag är nöjd även om jag inte hittade någon ny väska som jag tänkt mig.
Vi fyndade strumpor (of course), 3 sjalar, hårband, en rund klubba, varmkorv m.m.
Det var lagomt med folk så det var rätt skönt att strosa runt där.

När vi kände oss färdiga tog vi vägen över Ljusdal hem och tänkte göra ett stop för mjukglass. Tydligen hade halva Ljusdal samma tanke så vi gick över på statoil och inhandlade 'vanlig' glass istället. De åtnjöts i jonsparken innan hemfärd.

♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥

Nu håller de på att sätta upp en fet pool här ute så nu måste man nästan införskaffa en badmadrass så man kan ligga där och steka i finvädret. Det låter väl inte helt fel?
På tal om väder så såg jag nyss att som det ser ut nu så blir det 33 (!) grader på söndag! Hej å hå, är sommaren äntligen här för att stanna nu? :) 

Nu ligger Daniel och svär över England-Tyskland och själv har jag gjort på tok för mycket kycklingsallad. Så nu slipper vi nog laga mat imorgon med! Är det semester så är det.