Easter witch

Imorn är det skärtorsdag och dessutom 1:a april. Godtrogna och lättlurade lilla jag kan redan nu förbereda mig på att jag kommer bli lurad x antal gånger under dagen. Smällar man får ta.

Dessutom ska vi ju såklart vara påskkäringar på jobbet med förkläde, huckle, röda kinder och hela faderullan.
Vi har gjort små färgglada godisstrutar som barnen kommer få ta hem imorgon sen så ska vi gömma ett gemensamt ägg ute som de får leta. Sen ska vi upp te gamlingan och påska för dem - vilket tråkigt jobb man har :)

Ikväll har jag varit duktig och är nu inne på 3:e maskinen tvätt, har diskat, burit ut sopor, dammsugit, rastat gojorna, beställt mat från Texas till nästa helg...Men så fort nästa maskin är hängd så blir det till att dimpa ner i sängen fortare än kvickt för imorn har jag öppning. Skönt att man kommer hem tidigt dagen innan 4-dagarsledigheten.

Hur ser då planerna ut inför vårat påskfirande? Kanske lite angling, alkohol och krogenrunda?
Ooonej...snarare renovering, renovering och renovering.
Med den uppsagda lägenheten som en liten tidspressare så är det nog bäst att jobba på. Det jag kommer sakna är att missa att umgås med vännerna, men det får helt enkelt bli när jag är ute ur lägenheten och har råd att unna mig en ledig dag.

Nu ska jag packa ner lite saker som ska till Delsbo imorgon sen ska jag ner och hämta tvätten.

Trevlig skärtorsdag gott folk!