Hej så länge

Tänkte att jag skulle hinna med ett sista blogginlägg innan avresa för sen blir det tyst i här i över en vecka.
Det börjar sjunka in att vi faktiskt åker snart! Jag går runt och är jättestressad över allting och allt man ska hinna med. Igår när jag skulle handla gick jag runt i affären och var allmänt vimsig, hade glömt körkortet och välte ett ställ med Harry Potter-filmer...
Behövligt att komma bort ett tag?

Handbagaget är i princip färdigpackat och det mesta är klart. Ska snart ta och måla mina naglar och duscha, sen blir det middag och sova för inatt far vi från Delsbo till varmare breddgrader!
Det ska bli såå mysigt att komma iväg tillsammans med Daniel

Nu får vi hålla tummarna för finväder!

Ha det bra här hemma så hörs vi nästa vecka!

    

Ciao!

#1 - - Mamma:

Ha det så bra och bara njuuuuut!

#2 - - Kusin Emma:

Gud så härligt! Håller tummarna för finväder!:)

#3 - - Malle:

Haha, gå och välta Harry Potter på det där viset... Ha det så underbart nu och ta hand om varann. Och tappa inte bort dig själv nu :)

#4 - - Linda:

Hoppas ni får det underbart!! :)

#5 - - Johanna:

Hoppas att ni får en kanonsemester och att regnet håller sig borta!:)