Kuckelmuck

Idag var det hälso- och skönhetsmässa på bygdegårn här i Delsbo. Inget vi vanligtvis brukar gå på men idag blev det så. Det var en speciell person jag ville träffa där som pysslar med alternativ medicin vilket är något jag velat testa länge. Det kostar, men fungerar det så är det ju klart värt det och om några år har man tjänat igen det.
Jag fick testa en liten behandling och nu funderar jag på att spara lite pengar och prova på det. Vore ju underbart att slippa alla dessa mediciner och det begränsade livet!

Efter det tog vi en liten tripp till Hudik, struntade i Malle-fika eftersom Bellis är sjuk så vi åkte och tog en lunch på Jambos. Mysigt. Funderade på bio ett tag där men tror vi glömde bort det... 
Sen köpte vi skidstavar till Daniel, alkohol, medicin för närmare 2000 :/ ...och när jag ändå hade spenderböxan på mig så köpte jag en ny klänning som bara skrek efter mig så jag kunde helt enkelt inte lämna den där. Den är självklart given på Rocknight! Bilder kommer.
Vi var på jakt efter en resväska också men kom hem utan. Är ju lite tid kvar så vi hinner nog få tag i en sån också.

Nu är vi hemma och ska snart äta nachos. Men först: en välbehövlig dusch. Hade så lortigt hår idag så mössa var mer en nödvändighet än ett val fastän de varma graderna.
Ikväll blir det lugna pucks, förkylningen sitter kvar i kroppen och imorse när jag vaknade var jag igentäppt. Så efter dagens bravader är man bra trött. Så det blir på sin höjd en film ikväll, inget mer dramatiskt än så :)
Trevlig lördag allesammans!

#1 - - Malle:

Synd att det var sjukstuga här då. Annars hade det vart kul med finfrämmande. Snygg klänning också! Ser fram emot att se den live om 2 veckor :P