Loppis sneakpeak

Imorn är det då dags för loppisen och jag håller fortfarande tummarna att regnet håller sig borta.
Sitter och märker saker som en galning och funderar på om jag sätter alldeles för låga priser på sakerna? ...men ja vill ju bli av med det också.
Tänkte ge er en liiiiiten förhandstitt på lite av allt som kommer att finnas, speciellt kläderna då det är dem jag märkt färdigt. Jag har sagt det förr men jag säger det igen: det är sjukt vad mycket kläder man har som är nya eller använda någon enstaka gång! Shopaholic?
xs-m 10-50:-

 

 

  

Nä, åter till märkningen.

 Men som sagt: Loppis på Kilen!

Lördag och söndag 10-18
7 km från Ljusdal mot Ånge längs med 83:an
2:a huset på höger sida efter Preem-macken

Kameraband från Straps by cochise kommer även att finnas där...of course :)

VÄLKOMMEN!
#1 - - Tant linda:

Ja det är tragiskt vad mycket kläder som försvinner som i ett svart hål i garderoben. Hm. Tror inte jag kan ha dina kläder men vi kommer och tittar på allt möjligt annat :)