Elf

Ojojoj! Tog en paus i arbetet och hittade bästa erbjudandet på länge som jag helt enkelt inte kunde stå emot.
Elf är en sida från England med väldigt billigt smink. Och som ni kanske vet så hatar jag att köpa smink, för det är ju så dyrt.
Hur som helst så är det halva priset på det redan billiga priset fram till kloclan 16:00 idag så jag passade på att fynda. Både saker som var nödvändiga, men också saker bara för att det var billigt!
Jag fick allt det här för 218kr, och då är frakten inräknad (40:-). Slå det om du kan!



För 218 kronor fick jag alltså:
2 cream ögonskuggor
2 glitter flytande eyeliner
2 glitter eylinepennor
1 paket lösögonfransar
1 tub foundation
1 consealer-stick
1 rouge
1 flytande läppstift
2 läppglans
9 nagellack
1 nagelvårdarpenna

Allt kostade egentligen 15,30:-/styck, men med rabatten blev det 7,65:-/styck.

Skynda fynda!
Länk: http://www.eyeslipsface.se/
Kod: SUMMER50

...back to work!
#1 - - tant linda:

Inte illa! Synd att jag är galet trött och kom nyss hem från jobbet men ska titta på hemsidan någon annan dag istället. Verkar ju ändå vara billigt så :)