40 par skor och tatuering !



TLC lanserar sin tv-kanal i Sverige och har ruskigt bra tävlingar på sidan måste jag ju säga.
Bland annat så har man chansen att vinna 40 par skor - 40 par!
Jag brukar inte blogga om tävlingar så mycket, men jag kunde ju inte motstå denna...vem vill inte vinna 40 par skor liksom?


Dessutom, som om det inte vore nog så har man chansen att vinna sin drömtatuering på stockholm inkbash i augusti!
Det är som om tävlingarna vore gjorda för mig...nu fattas bara att man kan vinna sin drömbil :)

Så nu är jag iallafall anmäld och håller mina tummar och tår för vinst för jag tror aldrig att jag har velat vinna så här mycket någon gång. Vinner man bara på smålotterier på vinst-varje-gång så borde ju oddsen öka för varje tävling man är med i eller hur?

Plötsligt händer det.....