Acoustic Perfection

Om någon missat det så är det höstlov den här veckan...det betyder också att det är ganska lugnt på jobbet.
Med lite barn och överflödig personal passar vi på att ta ut lite ledighet och idag blev min lediga dag.
Mycket skönt!
Så nu har jag laddat ner lite nya spotifylistor som jag kan lyssna på medan jag sitter och syr...just nu lyssnar jag på Acoustic Perfection...inte dum alls faktiskt.

Packade nyss upp min nya stora strykbräda så nu har jag både ett nytt strykjärn och en ny strykbräda.
Konstigt vad glad man kan bli över de sakerna...tror jag blivit lite skadad.
Hur som helst så kände jag att min lilla bräda inte räckte till riktigt eftersom jag jobbar vid den så gott som varje dag så nu har jag två ståendes här...ganska lämpligt faktiskt. Nu skulle jag behöva ett större rum också :)

Storleksskillnad