Softish

Idag har jag jobbat hela långa dagen från stunden jag klev upp imorse.
Har sytt, fotat, redigerat bilderna, ändrat om i shopen och lagt upp de nya banden och kollektionerna.
Sen så har jag även planerat lite erbjudanden, samarbeten och andra saker så det känns riktigt bra!

Är lite frustrerad dock för jag har miljoner idéer men alldeles för lite tid att förverkliga allt, och det gäller från två håll. På mitt "riktiga" jobb har jag för lite tid att göra allt jag vill och hemma har jag för lite tid att göra allt jag vill med banden och all annan tillverkning. Skulle behöva en veckas semester :)

Sen kom mamma med lite prylar från Panduro så nu vill jag göra ännu mer saker. Jag vill jag vill jag vill!
Man behöver ju inte sitta sysslolös iallafall :)

Här är de nya banden:
 
 


Men nu ska jag iallafall försöka slappna av framför en film...men det är mycket möjligt att det blir lite smyckestillverkning i soffan samtidigt. Har ju sålt en hel del den här veckan så lagret behöver fyllas på :)

Hoppas ni haft en bra helg och trevlig kväll på er!

Glöm inte att gå in på Straps by Cochise och kika