Designar visitkort

Sitter och försöker knåpa ihop ett visitkort, men har 1000 idéer så det kommer bli svårt att välja vilket som ska gå i tryck. Har bara suttit en liten stund och har redan 6 olika designer och fler lär det bli.
Älskar att pyssla med sånt här!

Sen ska det designas etiketter och lite andra prylar också och sen ska såklart en webshop iordningsställas men när det gäller den så känner jag mig som ett stort frågetecken just nu. Står i valet och kvalet om jag vill ha svart/vitt och stilrent eller färgstarkt och inspirerande. Man vill ju inte gärna byta efter ett tag så det gäller att jag gör ett bra val.

Men med tanke på produkterna som kommer säljas så tror jag att det lutar mer mot alternativ 2....tror också det kan vara en fördel för på så sätt kanske man sticker ut mer bland de triljoners webshopar som finns redan. Eller? Fasen vad svårt det ska vara att bestämma sig!

Vi börjar med visitkortet...det är en dag imorgon också :)