Birsta shopping

Förutom en överfull kundvagn från IKEA så hittade jag en massa annat på reaslutspurten. Många fynd på 70% och halva reapriset som vägde upp sakerna jag köpte till fullpris :)

Eftersom jag är så bekväm av mig så var bästa köpen (förutom ugglorna) definitivt de två myströjorna från h&m. En blå och en gul - supersköna! Sen har jag hört att gult är vårens färg så det blev ett gult linne också. Och när jag ändå var i farten så köpte jag en massa andra färglada saker: linnen, knästrumpor, strumpbyxor, armband, ett leopardmönstrat hårband...
Upptäckte att det var väldigt roligt att matcha kläder och accessoarer till min nya hårfärg :)



Matchande armband till de nya tröjorna:










Förutom det så har jag även inhandlat tyg till en ny kollektion för Straps by Cochise.
Ser fram emot att sätta igång med den och hoppas den blir uppskattad :)