R.I.P Litchi

Nu har Litchi fått komma upp till Gizmo i himlen <3

Ikväll var vi iväg till veterinären som sa att hon hade fått en kronisk njursjukdom och att det inte gick att göra något för att hon skulle må bättre. Tänk vilka känslor man kan få för de små liven...det är verkligen jättejobbigt. Jag började gråta innan vi ens kommit fram till Hudik och nu vill jag bara lägga mig under täcket och gömma mig från världen i några dagar. Även om jag tycker det är skönt att hon inte behöver lida längre.

Det som är mest jobbigt just nu är att jag svek henne och inte orkade vara med när hon fick sprutan så hon fick vara med en främling sin sista stund. Sen är jag orolig för hur Roar kommer må nu när han blir ensam, han som haft Litchi vid sin sida så länge han kan minnas.







Fina, fina Litchi - tack för den här tiden

 

#1 - - Elin:

Tänker på dig! <3

#2 - - Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.:

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

#3 - - Stina:

Jag beklagar!

Usch, att behöva låta sina djur somna in. Hoppas din migrän ger med sig och att Roar klarar sig på egen hand.

Kram!