Allt i hemmet!

Fick hem papper från KPA idag om min tjänstepension. Är inte det minsta intresserad och ännu mindre insatt i det så jag brukar öppna och kasta. Men idag slängde jag faktiskt ett öga på vad som stod och tur var väl det! För då läste jag att man kunde gå in och fylla i en enkät (som tog 5 min) så fick man en prenumertion på en valfri tidning i 3 nr. Jo man tackar! Dessutom sades prenumerationen upp automatiskt så man behöver inte glömma bort och bli fast och tvingas betala. Kan det bli bättre?

Så har ni fått det här brevet och, liksom jag, brukar skita i det....öppna! :)

#1 - - s:

Sv: Tack så jättemycket!!

#2 - - josefine:

Sv: japp de är äntligen tillbaka! Men du har rätt, de hette Solero shots förrut :)

#3 - - Alice - Bilderbyalice:

sv: åhh tack :D att hon är :D

händer ikväll?