Fredag

Hej hopp! Här sitter jag med nya krafter - så skönt!
Dagen började 06:30 när klockan ringde och jag skulle iväg till bilprovningen, fick dock en mindre chock när jag tittade ut. Då var jag tacksam att jag klivit upp i tid för det gick i snigelfart till Ljusdal i all snö.

Efter bilprovningen var jag rätt slut så då drällde jag omkull i sängen någon timme. När jag sen vaknade igen var jag en helt ny människa - så skönt! Inget halsont, ingen värk i kroppen och allmänt piggare. Det enda som är kvar nu är rök-rösten, snoret och så är jag lite småhängig, men det kan man leva med :)
Det har vräkt ner snö hela dagen idag och det har nog kommit ett par decimeter. Det ryktas om att det ska komma lika mycket imorgon med - love it!
På eftermiddagen började jag plocka fram julen lite smått här hemma men nu får det som är kvar vänta till imorgon. Resten av kvällen blir det soff-mys och en julfilm :)

 
Nu är det vinter - lagom till advent - underbart!
#1 - - Emelie Eriksson //Foto&Vardag\\:

Nu har min julkalender kickat igång, kommer upp tävlingar varje dag med undantag 2 dagar då ni får grymma rabatter. Kolla gärna in och i nästan alla tävlingar är reglerna antingen "skriv en kommentar att du är med och gilla dom på facebook" eller "skriv en kommentar att du är med". In och kika vettja! ;)

Superduper enkla regler, och kom gärna med förslag på någon tävling du skulle vela ha. Ha en superfin jul, puss och kram / http://byyemelie.blogg.se/

#2 - - Emelie Eriksson //Foto&Vardag\\:

Superkul att du är med, medelar dig när vinnaren är utsedd! :)

#3 - - www.closetsclosetnyc.com:

If you are going for most excellent contents like me, only
visit this website everyday as it presents feature contents, thanks