Julkalender

Liies julkalender har redan tjuvstartat och det är heller ingen smygstart då vinsten är ett presentkort på IKEA som är laddat med hela 500 riksdaler!
För dem pengarna skulle jag nog försöka hitta en ny bättre arbetsstol när jag sitter och syr då min inte är den bästa för ryggen.

Jag ser fram emot resten av julkalendern och tror att den kommer bli grym!
Företagen som kommer sponsra med vinster är redan presenterade och jag ser fram emot en hel drös av dem faktiskt! Det bästa är att man har lika stor chans att vinna varje gång så man kan ju hoppas på tur och att få en extra julklapp till sig själv :)

Ser mest fram emot caseapp (för att jag älskar att byta skal), trycksakstorget (skulle sitta fint med lite nya trycksaker just nu), alpachu (har köpt ett par alpackastrumpor nu och love it), dropsoflight (of course) samt inrednings/prylföretagen.

Självklart är Cochise Design med och sponsrar en lucka också :)