Färdig!

Idag har jag varit och gjort färdig ryggen, äntligen!
3:e och sista sittningen. Jag som aldrig tycker att det gör ont på ryggen hade ordentligt ont stundvis så det var lite tuffare idag. Som tur var tog det bara några timmar. Antar att det är för att jag varit sjuk och att jag jobbat idag, kroppen är nog inte helt på topp ännu helt enkelt. Nu är jag rätt slut. Sitter och dricker cola och äter choklad i hopp om att återfå lite energi och känna mig mindre vimmelkantig. Vill inte åka på feber som sist.

I vintras gjorde jag ett hjärta på tån som har läkt dåligt så vi skulle rätta till det. Men istället för att hålla oss till planen blev det istället något helt annat. Nämligen en grottmålnings-ren-uggla som är helt underbart charmig! Antar att jag får vara rätt ensam med en sån på tån ;)
 
Den här bilden är tagen efter 2:a sittningen. Nya bilder på både ryggen och tån kommer.
 
 Buffaloskalle / Drömfångare / Fjädrar / Fenix
 
3 kommentarer publicerat i tattoos
Taggar: Buffalo skull, Tattoo, Tatuering, tattos
#1 - - Johanna:

Super snyggt!

Svar: Tack! :) :)
★ Cochise

#2 - - Malin -Änglamamma och gravid:

Vilka härliga tatueringar! :)

Svar: Tack snälla <3
★ Cochise

#3 - - L i s a L i n d q u i s t:

Jäklar!! Skit snyggt ju! :D

Svar: Tack! :) :)
★ Cochise