Giraffen Sture och skidåkning

Helgen kom och gick och det har varit full rulle mest hela tiden. 
Det har jobbats, städats, tvättats, klättrats på vinden, fikats m.m.... 
Igår hade vi lite friskvård och jag fick med mig Daniel ut på en skidtur, första gången jag åker i år och första gången på flera år som Daniel åker. Det gick jättebra och vi åkte ca 1 mil vilket jag kan lova att man känner idag :)
 
Idag hade jag svårt att slita mig från jobbet då jag var fullt uppe i förberedelserna inför det kommande temaarbetet. Imorgon kommer nämligen barnen att få ett brev från giraffen Sture med ett uppdrag, han har också skickat med en fin teckning till dem. Hur kul som helst! Nu hoppas jag bara att barnen också tycker det :)
 
Nu blir det mat och efter det får vi se hur mycket jag hinner och orkar då arbetsdagen började 06:00 imorse. Börjar bli rätt trött :) Kanske får lite energi av korv och makaronerna :)