Wild and crazy

Herregud vilken dag!
När klockan ringde klockan 5 imorse trodde jag på allvar att någon jävlades med mig och hade ställt fram klockan - jag hade ju nyss lagt mig?! Men det var bara att hoppa upp och inse att klockan gick rätt och jobbet väntade.
På jobbet har det varit smedjanrännet (skidlopp). Kul men aningen rörigt och mycket att hålla koll på så man blir rätt slut efter såna här dagar. Efter jobbet ville jag helst av allt bara åka hem och drälla omkull mig under täcket, men eftersom jag vill kunna sova ikväll så for jag in på stan istället. Löningen har ju kommit och köpstoppet är slut så idag gick jag wild and crazy i affärerna. Det höll mig vaken :)
 
Nu ska jag försöka duscha bort den här förkylningen som börjar krypa sig på, sen ska jag ligga i soffan en timme innan jag ska sova. Men tänk...imorn är det fredag!
 
 
Bjuder på en bild på min pacman-middag häromdagen :)