Allmänt babbel

Hej hopp! Klockan är halv sex och hade jag varit ovetandes om tiden hade jag gissat på att fröken ur var närmare åtta, nio på kvällen. Ett resultat av att klockan ringde klockan 5 imorse kanske? Lång dag.
 
Nu är jag nyäten och OJ vad jag åt! Dagen började mindre bra med vidrig molinogröt så jag har varit småhungrig hela dagen. Därför har jag nu vräkt i mig ett oräkneligt antal chickenbits, ris och paprika/chili-creme fraiche. Mums! Känner jag efter riktigt noga så skulle jag kunna äta lite till men nån måtta får det vara.
 
För övrigt så var jag duktig och gick en väldigt rask promenad på rasten idag. Den blev raskare än jag tänkt då jag totalt missbedömde tiden som jag skulle hinna rundan på.... var rätt svettig innan jag väl kom fram, efter en för lång rast. Men men, jag fick ju motion iallafall :)
 
Sen har jag varit på ansiktsbehandling nr 2 av 6 hos Inger idag - sååå skönt! Nu vill jag bara fortsätta mysa och ha det bra hela kvällen. Ska ta mig en dusch nu, sen tappa upp ett fotbad och kanske läsa lite...det var ett tag sedan nu. Det kan jag behöva då det varit fullt upp både på jobb- och företagsfronten sista tiden. Bokföringen är inte klar än och i helgen står inventering på schemat. Kan lugnt säga att jag längtar tills det är färdigt!
 
 
#1 - - Liie:

Jag funderade just precis på vart du tagit vägen nånstans, inget inlägg på flera dagar så kikar jag in för att fråga var du är så har du precis uppdaterat :) Hoppas det går bra med all inventering och annat, så skönt när det är klart!

Svar: Haha ja jag kände att det var dags för ett livstecken här även om jag inte hade så mycket vettigt att skriva om :) Jag hoppas att jag kommer igång mer och mer ju fler saker jag betar av från att-göra-listan och bara det börjar lugna ner sig på jobbfronten, det tar alla krafter jag har + lite till just nu. Det var ju fint att du funderade var jag tagit vägen iallafall, tack för omtanken :)
★ Cochise

#2 - - Liie:

Jaa jag gillar ju att hänga här och man märker absolut när du inte bloggat på ett tag så det är klart man saknar inläggen :) Du gör det så bra som orkar med att jobba så mycket som du gör, hoppas du får lite ledigt så du får vila och göra roliga saker.