Hopp!

Goddagens! Då var det lördag igen och helt plötsligt är det bara en minusgrad ute - var hände? När jag vaknade var det -14! Vi tog det iallafall ganska lugnt på morgonen, vaknade 9 och tittade på tv i sängen lite.
Sen blev det frukost och lite städning....badrummet fick sig en rengöring, samt så vart alla glas i vitrinskåpet diskade och torkade för hand. Skönt att få det gjort!

Nu har vi varit ute på en skön promenad. Ingen dum start på dagen.
Däremot så kommer resten av dagen samt morgondagen att bestå av bokföring....inte lika kul.
Daniel har gått ut till traktorn så jag ska försöka få undan allt som ska göras inför imorgon nu på en gång så att jag kanske kan få en lugn kväll :)
 
Meeen är det någon frivillig som vill tänkas bokföra åt mig så är det lugnt, det är bara att komma hit! Jag kan bjuda på en pepparkaka.  
 
 
Stiligast i byn ;)
Skuttade mig fram på promenaden - det blev roligare så :)
#1 - - Mirre:

Jättestilig =D

Svar: Haha ja eller hur :)
★ Cochise