Rammstein på Bråvalla

Rammstein....nu har jag suttit och funderat vad tusan jag ska skriva om Rammsteins spelning på Bråvalla.
Jag har så många intryck och känslor som jag bara inte vet hur jag ska få ner i ord.

Men som jag skrev på instagram efter spelningen: Det var bland det sjukaste och grymmaste jag någonsin sett!

Vi har en gårdskatt här hemma med namnet Rammstein, men att säga att jag lyssnar på bandet överdrivet mycket vore att ljuga. Men jag skulle ändå kunna se dem igen och boka en biljett till en till show utan att blinka.
Förutom grym musik så får man uppleva mycket energi, motionsband, eld, raketer, blod, eldkastare, skumkanon m.m. Att sångaren Till Lindemann har ett kroppsspråk likt Jokern i Batman gör det hela ännu sjukare.
 
GRYMT!
 
Vi filmade en massa, men bara med mobilerna och eftersom det var så sjukt mycket folk så blev filmningen inte den bästa. Därför tänker jag dela med mig av en video som inte är filmad av oss:






 
En kommentar publicerat i Musik, Resor;
Taggar: Bråvalla, Bråvallafestivalen, Rammstein
#1 - - Helen:

Åh vad kul att jag hittade in till din blogg . Hittade hit via Liies blogg :) . Är från Norrköping och va självklart också på bråvalla . Rammstein va ju hur grymt som helst att se . Fina bilder du fick till och vilket härligt boende ni hitta .

Ha en skön sommardag

Svar: Hej och välkommen! Tack så mycket, ja Rammstein var ju verkligen något extra :)Hoppas du hade det lika grymt på festivalen som vi hade :)
Tack detsamma!
★ Cochise