Andra sittningen

Igår hade jag andra sittningen av ryggen och vi missbedömde tiden totalt så det tog längre tid än väntat.
Lärde mig dock 2 saker av gårdagkvällen:
1. Sitt inte i tatueringsstolen flera timmar efter ett arbetspass
2. Lyssna på kroppen!

Till slut fick vi avbryta för jag var så skakis så jag höll på att hoppa av stolen. Med ca 1h kvar innan den är färdig kändes det som ett nederlag, men vad gör man?
Åkte hem, smällde i mig några alvedon, försökte äta lite, värmde en vetekudde och la mig i sängen.
Var fortfarande alldeles skakis och febern kom snart därefter.
Natten har alltså inte varit så jäkla kul, därav blev det en självförvållad sjukskrivning idag...fail.

Nu mår jag som tur är mycket bättre förutom att jag är trött och sliten.

Vill man vara fin får man lida pin :)
 
Har tagit en av Daniels gamla t-shirtar och klippt sönder, såå skönt att kunna ha ryggen bar och slippa ha tyg som klibbar fast i salvan :)
 
 
 
 
#1 - - Linda [fotoblogg]:

coolt!!
Förresten, skulle du kunna vara jätte gullig? Rösta då på mig i denna tävling http://ainaphoto.blogg.se/2013/june/finalisterna-till-fototavlingen.html#comment är nummer 13 och man röstar i "röstrutan" längst ner i inlägget. Gör du detta och skriver en kommentar i mitt senaste inlägg så får du en länk då tävlingen är slut! Skulle betyda mycket för mig, kram! :)

#2 - - Hayley:

OJ hoppsan hejsan det var ju inge bra att bli dålig efter. Tur att du tog dig hem i alla fall innan du blev allt för dålig din stackare. Looking good looking good. Fasiken vad smart med t-shirten, jag hade en gammal äcklig trasig t-shirt för min tatuerin är ju liksom in i armhålan på mig. Note to self: använd inte en vit t-shirt. Ser jätte äckligt ut! xD

Åh jag längtar efter mina filter, de kom inte igår *sad face* så jag hoppas att de kommer idag istället. Fast jag kommer väl ändå inte ha någon tid, jävla studier. xD

Svar: haha nä inte så smart att plåga kroppen in i det sista, men men...nu har man lärt sig det :) Oh tack! haha nä vitt och nytatuerat har jag också erfarenheter av....bästa är väl att välja svart så syns det inte xD Hoppas du fått dina filter idag nu, du får sätta upp mål för varje dag i studierna och när du gjort det du ska för dagen så får du belöna dig själv med en fotostund :)
Trevlig midsommar på dig!
★ Cochise