Shopping Barcelona

 
 
 
Nu när jag sitter och tittar igenom bildmappen så ser jag att jag missat att visa en massa fint som jag fick med mig hem från Barcelona. Det är inte allt, men en del iallafall :)
 
solglasögon / smycken / kläder / väska /glasögonfodral
 
 
Daniel hittade ett par grymma Converse som jag blev avundsjuk på. Hade jag varit kille hade jag också köpt ett par :)
 
Behöver jag säga att resväskorna var tyngre på vägen hem än vad de var på vägen dit? ;)
 
 
 
 
 
#1 - - Liie:

tröjan linnet och väskan, åååh det var verkligen snygga grejer!

Svar: Väskan hade jag spanat in på nätet redan innan vi åkte. Har den i en mindre modell sedan tidigare som jag köpte på Desiguals butik i Sverige. Ville ha en större som jag kan sy en insats till och använda som kameraväska och hade turen att hitta den till nedsatt pris så jag sparade flera hundra jämfört med att köpa den i Sverige, inte dumt :)
★ Cochise

#2 - - Johanna:

Fina köp. Gillar färgen på solbrillorna!

Svar: Tack! Ja jag med, fräscha :)
★ Cochise

#3 - - Malin -Änglamamma och gravid:

Ååå vilka snygga tröjor!

Svar: Haha ja och ännu fler köpte jag som jag inte tagit bild på. Älskar modet som fanns där nere just nu! :) Man längtar efter sommaren så man får börja använda allt fint :)
★ Cochise