Hej.

Det känns att julen börjar närma sig för besöksantalet på webshopen ligger högre än vanligt och fler beställningar än vanligt trillar in. Hur kul som helst! Men jag har inte hunnit med allt jag vill den här veckan och har en del rester att ta tag i nästa vecka. Både när det gäller företaget och privat. Den här veckan har varit lång och innehållsrik med jobb, möten, anställningsintervjuer, skolfotografering m.m. De nästkommande veckorna ser ut att gå i samma raska takt så ibland undrar jag om jag vågar blinka, annars kanske det är julafton rätt vad det är! :)

Men i helgen tar jag en välbehövlig paus och drar mig neröver landet, ända ner till Stockholm närmare bestämt.
Jag hoppas på att det blir ett besök på Skansens julmarknad, sen ska jag äta gott, fika gott, flyta omkring i hotellets pool, ha kvalitetstid med Elin och bara ha det bra. Samla energi.
 
Trevlig helg på er så ses vi efter helgen ♥
 
 
 
#1 - - Liie:

Härligt att det går bra för dig med! Ha det så bäst i Stockholm nu :)