Insats Nevnarien Design

Som ett första steg i samarbetet med Elin Kero har ikväll en helt ny insats släppts designad av Elin själv.
Den här skönheten är tillverkad av mjukt läder med en insida av linnetyg och med den kan du förvandla din vardagsväska till en kameraväska. Den rymmer kameran + ett tillbehör vilket alltså gör den till en ny mindre modell än de övriga insatserna i shopen.
Perfekt för dig med mindre utrustning eller för dig som inte vill dra runt på så mycket grejer.
 
 
 
 

På bilden: Kamrarem Uncle Frank | Insats Nevnarien Design
 
2 kommentarer publicerat i produkter
Taggar: cochise design, elin kero, insats, kameratillbehör, kameraväska, nevnarien, samarbete
#1 - - Liie:

Förbannat snygg alltså! Älskar strukturen i lädret, lite glansigt blandat med matt ser det ut att vara, undra om inte det här blev min nya favorit nu! Den känns också väldigt "Elin" om jag får påstå det utan att känna henne :)

Sitter avdelaren fast? Ser nästan ut som att den inte sitter fast i väggarna men jag kanske ser galet? :)

Svar: Mään...svarade på den här kommentaren från mobilen igår men det verkar inte ha sparats så nu får jag försöka svara igen :)
Den där insatsen är absolut min favorit hittills också, och du ser helt rätt att den är både glansig och matt. Men avdelaren ser du inte rätt i, för den sitter fast :)

Haha ja det är tur att det känns som Elin, för hon fick välja tyger helt själv, och jag hade inte kunnat gjort det bättre själv. Superbra och den har redan klickats hem i shopen :) Hoppas den blir populär!
★ Cochise

#2 - - Liie:

Vad bra att avdelaren sitter fast, så grejerna hålls på plats. Håller tummarna för att den säljs ordentligt nu, kanske rasslar till efter tävlingen :)