Vilket fynd!

Här hemma finns redan en hel del inspirationsböcker och tidningar av alla dess slag. Love them all ♥
Och igår när jag var på Dollarstore såg jag att de har flera hyllor fullproppade av pysselböcker och andra gör-det-självböcker och inspiration för det otroliga priset 20kr/st! Bland annat hittade jag flera böcker jag redan har och dessutom fått betalat minst 100-150kr per styck för.

Så för er pysselgalningar där ute - åk iväg på dollar så snart ni kan!
Själv valde jag ut 4 böcker efter att ha stått och tittat länge och väl för det fanns mycket böcker om sömnad, stickning & virkning, lapptäcken, presenter, decoupage, scrappbooking, matlagning, inredning, målning och renovering m.m. m.m..... ni hör ju själva hur underbart det låter :)

De här godingarna kom jag hem med:
 
 De här två nedersta böckerna är ju också så otroligt fina att titta på, så de ska nog få ställas på något bra ställe här hemma där de syns :)
 
0 kommentarer publicerat i shopping, tips;
Taggar: dollar, dollarstore, inspiration, inspirationsböcker