Egentid

Efter alldeles för några timmars nattsömn och en arbetsdag packade jag in mig i bilen och for ner till Dellen.
Tog med mig te och kameran och bara var. Funderade över livet tillsammans med en ekorre, balanserade lite stenar och hittade en fin pinne som fick följa med hem. Så såg min eftermiddag ut. Just vad jag behövde idag.
 
 
 
#1 - - Liie:

Alltså ÅÅÅÅH. Det låter som en dröm. Så enkelt, så fint.

Svar: Det VAR helt otroligt skönt...bara jag och naturen...inga klockor, stress eller måsten. Ni måste komma ner nån helg och bara vara tycker jag :)
Åka och leta storstenen, spela tv-spel eller bara hänga och göra ingenting alls i kontrast med sist :)
★ Cochise

#2 - - Liie:

Ja det vore härligt! Vi får planera in något, Jimmy jobbar mycket nu den här månaden men efter det kanske :) Den här årstiden är "bara vara" det bästa :)

Svar: Har mailat svaret till dig :)
★ Cochise

#3 - - kaffehörnan:

underbara bilder du delar med dig

Svar: Tusen tack! Försöker sprida inspiration till mina läsare :)
★ Cochise

#4 - - Liie:

Och jag ska svara så snart jag fått någon mer info om hur Jimmy jobbar, han skulle egentligen bara jobba till och med sista november men fick förlängt för några dagar sen till februari, men inget schema ännu..

Svar: Det låter ju bra att han fått mer jobb :)Hör av dig du när ni vet mer, ingen brådska...vi tar det när vi får tid helt enkelt! :)
★ Cochise

#5 - - Liie:

Ja men visst är det bra, synd bara att dom inte kan ge han ordentligt schema direkt, helt omöjligt att planera något..