Saknar den redan

Natten tillbringades alltså i husvagnen hemma på ett hörn av gården.
Jag hade tänt marschaller utanför som lyste så fint och inne värmde elementet upp bra.
Vi tog med oss tacopaj ut och myste sen ner oss i sängen med datorn och tittade på film.
Jag skulle lätt kunna bo där ute varje helg!
Och elementet värmde upp så bra så det skulle nog kunna användas en bit ner på minusgraderna också. Bra att veta :)
 
Saknar redan husvagnen fastän den står kvar på gården än.
Längtar tills nästa säsong då jag får ta med den på nya äventyr! Min älskade lilla Musketör ♥
Hade gärna tagit ut den på en höst-tur innan den ställdes in på vinterförvaring, men jag antar att det inte ens finns på kartan så jag får väl snällt vänta till våren :)

 
 
 
 
 
#1 - - Johanna:

Åh så mysigt! Men det är bra att ha något att längta efter och se fram emot. Tänk så glad du kommer vara i början av april då du kan dra farm den igen! :D

Svar: Men åh tack snälla du för de orden, nu känns det genast bättre! :)
★ Cochise