Syjunta

Linda fick en symaskin i födelsedagspresent och idag hade vi vår första syjunta på tu man hand, väldigt trevligt! Vi sydde ett varsitt överdrag till symaskinerna och en matchande påse för att ha sladdar och pedal i när vi ska frakta maskinerna till varandra. Jag har redan tusen idéer vad jag ska göra de kommande gångerna vi ska träffas så det här ser jag fram emot :)
Roligt att ha någon med sig som man kan prata med samtidigt som man pysslar. Ofta lyssnar jag på podsändningar eller ljudbok när jag syr, men det är ju lite trevligt med en riktig människa som sällskap för omväxlings skull :)

 
 
 
 
2 kommentarer publicerat i sytt
Taggar: syjunta, symaskinsöverdrag
#1 - - AktivaDagar:

Snyggt! Såna kan du också börja sälja :)

Svar: haha ja på någon marknad eller så iallafall :)
★ Cochise

#2 - - Johanna:

men så mysigt att sitta och sy och pyssla ihop så! Fint resultat blev det ju också =)

Svar: Ja det var verkligen mysigt, så nu har vi planerat in att göra det varannan vecka :)Tack så mycket!
★ Cochise