Lilly ♥

I onsdags-morse kom lilla Lilly till världen. Hon är helt perfekt och jag älskar henne redan ♥
Tror jag ska självutnämna mig till moster 2 ;)

Åkte och hälsade på henne och de stolta föräldrarna och storasyskonen i söndags och jag ville aldrig åka därifrån. Satt väldigt bra i soffan och myste med en trött liten tjej hela eftermiddagen. Hade kunnat sitta där än om jag fick :)

Ser fram emot att få lära känna henne och vara med och se henne växa upp och utvecklas till en egen person.

 
 
#1 - - Johanna:

Men åh så söt!! Längtar så efter vår lille skrutt nu! ^^

Svar: Ja hon är så fin <3 ja jag förstår det, veckorna går ju superfort också så rätt vad det är så är skrutten ute :) Grattis på 25-årsdagen i efterskott förresten! :)
★ Cochise

#2 - - Johanna:

La tiden har verkligen rusat förbi det sista så jag hoppas att det fortsätter så. Tack så jätte mycket! :-D