Studiebesök och bokföring!

Å herrejösses vilken dag! Startade denna vecka i rasande tempo så trots att jag är gräsänka så lär jag nog somna ovaggat ikväll ;)
Så gott som hela dagen har bestått av bokföring så att bokslutet blir klart någon gång, men jag har också hunnit med bankbesök samt ett roligt studiebesök mitt på dagen.

Åttorna på Ede skola här i byn har varje år förtagsmässa där de fördjupar sig i ett varsitt företag och sedan presenterar dem på en mässa. Och dessa tre härliga elever hade valt Cochise Design! Så idag kom de hit och fick se hur jag jobbade och hur det fungerade att driva ett företag. Superkul att få äran att bli utvald och få chansen att inspirera andra :)

 Så nu längtar jag tills mässan är så jag får gå dit och titta och se hur det gått för dem. Det ska bli roligt!
 
 
Tack för idag!