Ny prislista

Idag har jag tagit en paus i ledigheten för att jobba med den nya prislistan inför 2015.
Sitter och knåpar ihop nya paket som ska erbjudas och det känns så himla spännande!
Något som verkligen fått sig en uppfräschning är bröllopspaketen, de känns mycket bättre nu i nya prislistan.
Jag kommer inte släppa alla paketen nu på en gång, det får bli lite då och då under vintern och våren av olika anledningar men jag ser så mycket fram emot det!
Jag kommer också nu kunna erbjuda förstoringar och beställning av lite spännande produkter :)

Har också suttit och tittat igenom mapparna på datorn från årets fotograferingar och inser att jag har så mycket bilder jag inte visat! Ska försöka visa upp en del här, men desto fler kommer att få flytta in på hemsidan.
Men det får bli nästa år ;)

Ska sitta en stund till nu sen gör jag kväller. Hoppas att ni har en fin kväll!

En kommentar publicerat i foretagslivet
Taggar: cochise fotografi, fotograf, fotograf delsbo, fotograf hälsingland, prislista
#1 - - Boel:

Vad spännande :D