Nytt i vardagsrummet

Jag älskar vårat vardagsrum!

Visst finns det saker jag skulle önska mig, t.ex. mer fönster, en vit trävägg istället för en svart tapet samt en kamin.
Men jag älskar stilen och alla fina saker vi lyckats samla på oss i en härlig blandning av hemmagjort, designmärken, billighetskedjor, loppisar och naturen. Så vardagsrummet är mitt absoluta favoritrum här hemma och det är där jag spenderar mest tid. De nya kuddarna kom med posten idag och så här blev resultatet efter julen städades undan och lite nytt kom in ♥
 
 
 
 
 
 
Andra änden av vardagsrummet: länk
 
En kommentar publicerat i vardagsrum
Taggar: inredning, kuddar, ljusslinga, tavlor, trälåda, vardagsrum, älghorn
#1 - - Charlie CS -Kulturtant som cramas:

Fina kuddar! Gillar speciellt koalakudden och roskudden!

Svar: Koalakudden är min favorit också, blir så glad varje gång jag ser den :)
★ Cochise