Hur svårt ska det vara?

Alltid detta dilemma runt frisyrer och hår. Hur svårt ska det vara?
Har man långt hår så vill man ha kort hår, har man kort hår så vill man ha långt hår.....

Hjälp mig!
 
 
 
4 kommentarer publicerat i Ytligheter
Taggar: dilemma, frisyr, frisyrer, hår, kor hår, kort frisyr, långt hår, redhead
#1 - - Nisse:

En enkel lösning är att ha kort på ena sidan och långt på den andra. Jodå midsommaren var bra, solig men kall. Två systrar som höll idet hela-stångklädning-dans-tårta-femkamp som blev fyrkamp med traditionella grenar som plankgång,rullstolsrace,
rodd runt liten ö och golf-mat+en och annan snaps-prat-kaffe o tårta-ännu mera prat. Ungefär så var det.
Ha det bra

Svar: Smart! Men oj det lät som en himla fartfylld och trevlig midsommar! :) Ha det så bra!
★ Cochise

#2 - - Anonym:

Kort hår tycker jag att du passar bäst i :-D

#3 - - Johanna:

Kort!! ^^

Svar: haha just som jag bestämt mig för att spara ut så är ni överens både här och på instagram att jag ska ha kort....så jag får väl köra på det ett tag till då ;)
★ Cochise

#4 - - Sanna-Li:

Jag lägger min röst på den korta frisyren :)