Framtida projekt

När jag höll på att fixa och dona inne i sovrummet i lördags fick jag en snilleblixt att jag skulle måla om väggarna där inne. De är i en fin kakaobrun färg nu som bryter av fint mot den vita fondtapeten men ombyte förnöjer och nu var det väl ändå typ fyra år sedan det renoverades? ;)
 
Eftersom det redan är målat så krävs det inte så mycket jobb att måla om och tankarna har gått mot vitt eller grått....eller nån kulör för att göra det lite festligt. Men då jag bollar med tusen andra projekt i luften just nu så får jag försöka lägga band på mig ett tag till och ta en sak i taget....men man vet ju aldrig, jag går ju snart ner på halvtid också och kommer därmed att ha mer tid att fylla ;)

Vad tror ni? Grått? Vitt? Som det är?
 
 
#1 - - Julia:

Jag tycker att det ser supertjusigt ut som det är nu! Men jag förstår absolut om du vill förnya det. Jag är likadan själv. Jag tycker att grå är en ganska bra färg. Den är ganska neutral samtidigt som du kan ha den från nästan vit till svart. Samt med både varma och kalla nyanser :3

Svar: Tusen tack för din kommentar! Ja jag är också nöjd med den bruna färgen, men det är ju som sagt roligt med lite uppdatering också :) Blir det nytt så lutar det nog åt någon grå nyans, lite roligare än vitt :)
★ Cochise

#2 - - Aktivadagar.Com:

Tycker det är så fint som det är så jag har svårt tro att det blir bättre :) det bruna ger också varmare känsla än grå tänker jag. Fast det kanske är ett trist svar...

Svar: Tack snälla för din kommentar! Ja jag har också funderat i dem banorna att det finns risk att det blir kallt med grått....men kanske om man hittar en varm grå nyans - om det går? :) Jag tror att det får bli lite betänketid på det här projektet :)
★ Cochise